Monday, May 2, 2011

Osama Bin Laden dah meninggal?

Al-Fatihah untuk beliau.....

p/s: alangkah bagus kalau berita ini tak benar....

9 comments:

Momo Chan said...

mak uda, depa cakap tak betui..

Aida Omar said...

misteri tol kisah nie kan..ntahla..Al-fatihah

tokwan muda said...

saya ada 2 andaian, pertama ini mngkin tdk benar,sbb watak osama dan kmpln al-qaeda bg sy adlh pro amerika yg mana kmpln ini akn dignkn oleh amrka untk mnghalalkan darah org islam dan menghina orang islam
yang kedua mngkin betul kalau betul sy kagum dgn perjuagn osama sbb snggp bngkt menentg pengganas sbenar sprt amerika walaupun mnghdpi tntgn pelbgai phk termsk ngara arab yg pro amerika sndiri...

itu shj hehe

adib syazwan said...

xtw betul ke x~

HonEyBuNNy said...

xtahu la benar ke xkan....

if benar, apa pun,al-fatihah..

btw,salam ziarah sis...

zulfa bakery said...

insya allah meskipun itu betul maka masih banyak sheikh yang lain menggantikan beliau

yuka said...

Momo chan- mak uda rasa macam betoi ja...kalau tak betoi baru padan muka obama tu...

Aida omar- jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri..hehehe

tokwa- tq kerana sudi singgah baca entry ini dan memberi komen yang panjang lebar

adib syazwan- rasanya dah betul la cerita ni

honeybunny- salam perkenalan....tq sudi singgah blog ini

zulfa- memang yg patah tumbuh, hilang berganti tapi takkan sama dgn osama ni....

Kaoshi said...

tak tahu berita tu betul atau tak, tapi yg penting Obama memang perlukan sesuatu untuk tingkatkan keyakinan rakyat terhadapanya sblum pilihanraya tahun depan..

Sila lawat: Kaoshi Troll

yuka said...

kaoshi- herm mcm tu la org politik buat apa2 pun sbb nak tarik undi...