Wednesday, May 6, 2015

PRK Permatang Pauh

Esok 7hb Mei merupakan hari Pilihan Raya Kecil bagi Parlimen Permatang pauh. sebagai pengundi berdaftar di Permatang Pauh yuka memang tak sabaq la nak balik mengundi. rasanya kan Parlimen Permatang pauh ni la yang paling kerap ada PRK...sekejap2 penyandang letak jawatan..sekejap2 nak balik jawatan.. macam takdak keja lain orang nak buat...tapi nak buat macam mana kan...dah orang pun suka macam tu...kita2 yang marhain ni pun ikut ja la....

1 comment:

Rabi Utama said...

Anda perlu berhati-hati ketika memohon pinjaman di blog hari ini, saya tidak pernah ingin berkongsi pengalaman saya, tetapi Allah akan pernah berpuas hati dengan saya jika saya biarkan orang lain yang tidak bersalah jatuh ke dalam apa yang saya lalui di sini di internet ketika saya sedang mencari pinjaman, saya cuba untuk membayar hutang saya, maka saya memohon untuk pinjaman, tetapi sebaliknya yang berlaku, saya menjadi lebih terhutang budi sejak mula ia. Hutang saya $ 5000 meningkat kepada $ 9120, pemberi pinjaman palsu dikumpul $ 4120 dari saya tanpa pinjaman tunggal, mereka enggan membayar balik belakang saya yang telah dibayar dalam bentuk wang. Bersyukur kepada Tuhan kerana Puan Margaret, dia diberikan saya pinjaman sebanyak $ 25,000, kini hutang saya hilang, dan i am membayar balik ansuran bulanan saya, yang merupakan suku daripada gaji saya $ 390. Saya menggesa anda untuk melanggan perkhidmatan itu. heatherwhiteloanltd@gmail.com, qualityloanloanfirm@asia.com. Anda juga boleh menulis saya di alamat peribadi saya: rutama84@gmail.com. Semua yang terbaik.