Monday, June 28, 2010

Gudbye England....

England dah kalah...bukanlah mengejutkan sangat england kalah apatah lagi lawannya malam tadi adalah jerman... Pendapatan peribadi aku mengatakan pada separuh masa pertama england main cemerlang jugakla...hingga hampir berjaya menyamakan kedudukan... tapi yang aku tak puas hati bila gol england yang ke-2 tak dikira...memang dah sah2 la bola tu dah lepas garisan...lepas detik tu aku dah kurang minat nak tengok apatah lagi bila jerman terus menyumbat bola sebiji demi sebiji...
Walaupun England dah kalah mati...hidup mesti diteruskan...untuk meneruskan kehidupan ini aku akan menyokong team bekap yang berikutnya iaitu brazil dan portugal...ahaks...
p/s: dapat gak tengok kelibat beckham mlm td...

3 comments:

Faheem Jr said...

ibu tak tengok sbb tibi rosak..abah layan skrin bedar kat kedai... :P

Kak Anie said...

Yuka...kalah dah...huhuhu

yuka said...

Faheem Jr - nanti suh abah beli tv plasma yang besar letak kt rumah baru syok layan bola sambil baring2...kalau kat kedai tak leh baring2

Kak anie- sedeh gak dah kalah tapi nak wat cemana kan...kene sokong team lain la pulak