Friday, July 4, 2014

HOT: Gambar Cik Khaleeda Bustamam Bakal Isteri Tengku Mahkota Johor (TMJ)

Ini lah rupa bakal isteri TMJ. Yang baju putih tu... Dah lama aku x bergosip kat sini tapi kali ni nak gak mencelah. nak tau sebab apa? sebab aku kenal dengan cik khaleeda ni. Tahun 1994 dulu aku keja 1 ofis dengan mak dia. aku baru masuk keja n mak dia dah senior.  mak dia memang baik dan peramah. keja memang tip top la. masa tu khaleeda belum sekolah kot. Hari2 cuti time kitorang buat OT khaleeda dengan abang dia  nama Ali selalu la ikut mak dia. tak sangka la budak kecik yang aku tengok dulu bakal jadi menantu raja. Tahniah Khaleeda.

p/s: Aku dah lama lost contact dengan mak khaleeda ni.. last aku contact dengan mak dia tahun 2007. masa tu mak dia keja di MSD UK. tp aku yakin la memang aku tak silap orang. sebab nama dan tempat tinggal dah betul dah. lepas tu muka khaleeda ni memang macam mak dia yang aku kenal tu.

8 comments:

safurara said...

maknanya TMJ bukan lah bercinta dgn Fazura?

yuka said...

safura :dulu bercinta tapi dah putus la kot. dengan fazura tu siap sampai pi bercuti kt US.....

AzianKhalil said...

Takde jodoh dgn fazura. ..anak raja mestilah nak yang bebas kontroversi...
tapi bagus juga...lepas kawan dengan anak raja...fazura memilih watak yg tak takde scene ranjang...takde peluk peluk...takde kemban tepi sungai...bagus juga kannn..

Anonymous said...

Bole saya dptkan email yuka?

Anonymous said...

Bole saya dptkan email yuka?

yuka said...

nafisa81- baguih la kan..ada gak hikmah dia kawan sekejap dengan tmj tu

anonymous - bagi email awak kt sini nanti yuka bg

dari meja gkp said...

Slmt kembali sue.

Anonymous said...

We are a group of volunteers and opening a new scheme
in our community. Your website provided us with valuable info to work
on. You've done a formidable job and our whole community will be
thankful to you.

Also visit my website :: sell your house fast for cash